McDonald's en TBWA lanceren Tinder-burgers

Kan je verliefd worden op een hamburger? Als het aan McDonald’s en TBWA ligt wel. Dankzij Tinder. Want wie via de populaire datingapp op zoek ging naar de ideale partner voor Valentijn, kon wel eens matchen met Generous Jacqueline of Fancy Francis. Versierde je op Tinder een match met hen, dan kreeg je een Valentijnsmenu cadeau bij McDonald’s. Met deze vorm van ‘product placement’ voor Valentijn zorgde McDonald’s voor een wereldprimeur.

Client: Athina Manirakiza, Stijn Heytens
Creative Director: Jeroen Bostoen
Creation: Charlotte Mulders, Sofie Gilliams, Olaf Meuleman, Greg van Buggenhout
Account manager: Soraya Hellara
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]