Ondanks de pandemie blijft McDonald’s groeien in ons land. Na openingen in Ath, Machelen, Eke, Brussel Noord en Lanaken, is er sinds kort ook een nieuw restaurant geopend in Sint-Pieters-Leeuw. En dit op een plek die voor de plaatselijke bevolking geen adres nodig heeft, maar gewoon bekend staat als “de parking van de Makro.” Of althans, stond. Want there’s a new kid on the block Om mee te surfen op de naamsbekendheid van de Makro, verandert McDonald’s tijdelijk de naam van haar nieuwe filiaal.
Dit restaurant is geen McDonald’s.
Het is zelfs geen McDo.
Nee, het is de Makdo.
Zo zorgen TBWA en McDonald’s ervoor dat de parking voortaan bekend zal staan als “de parking van de Makdo”. Daarnaast organiseren TBWA en McDonald’s op zondag 20 december een Grand Opening voor de McDrive van de Makdo. Alle feestelijk geklede wagens worden getrakteerd op lekkere cadeaus.
Credits
Marketing Managers: Athina Manirakiza, Laurie Struyf
Restaurant Owner: Marc Olivier Van Oppens
Creative Director: Jeremie Goldwasser
Creative team: Lina Akbarzadeh, Tiffany Van den Abeele
Client Service Director: Geert Potargent
Account director: Tom Eilers
Account manager: Thomas Hoogmartens
Event & print production team: Niels Janssens & Michel Prairial
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]