McDonald’s en TBWA tonen dunne grens tussen moederliefde en overbescherming

Crea / News

TBWA lanceert een nieuw televisiecampagne voor McDonald’s met een opvallende hoofdrol voor behulpzame moeders. Want heel wat jongeren zitten intussen in hun blokperiode...

Examens. Voor heel wat jongeren blijft het de zwaarste periode van het jaar. De hele dag met de neus in de boeken, van sociaal contact is bijna geen sprake en van koken komt ook weinig in huis. Gelukkig zijn er de moeders. Stuk voor stuk heldinnen die ervoor zorgen dat hun student bij leven en welzijn het einde van de examens haalt – liefst met een positieve eindbalans. Maar voor sommige moeders blijkt zo’n blokperiode ook een bijzonder stressvolle periode. Zo zwaar zelfs dat ze hun moederrol lichtjes durven overdrijven. Gelukkig komt deze moeder net op tijd tot het besef dat haar acties vrij gestoord overkomen. Ze besluit haar ijverige student daarop te verrassen met een lekker feel good momentje.

Credits
Agency : TBWA\Belgium
Client: McDonald’s Belgium (Laurence Anckaert)
Campaign Title: McDonald’s - Little box
Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative Team: Greg van Buggenhout, Kenn van Lijsebeth
Account team: Geert Potargent, Tom Eilers, Brit Verschuren
Production: Czar
Director: Fred de Loof
DOP: David Doom
Post-production: MAKE
Sound: MAKE
Press relations: PRIDE
Media Agency: OMD