McDonald's en TBWA zijn samen lekker onvolwassen

Crea / News

Wees op tijd. Gedraag je naar je leeftijd. Enkel een dessert als je bord leeg is... Ons leven zit vol met regeltjes. Gelukkig helpt McDonald’s ons om hier even aan te ontsnappen. En bezorgen ze ons dat klein momentje van lekker niks moeten. Met een koffietje erbij. Of een McFlurry-ijsje.

Even lekker niks moeten. Dat wordt de koepel waaronder McDonald’s voortaan iedereen oproept om - toch voor even - een tikkeltje rebelser te zijn en een break te nemen van alle regels. Hoe? Door die break te nemen bij McDonald’s, met een heerlijke kop koffie of een McFlurry. Mmmm lekker te laat komen, onvolwassen zijn, alles lekker voor jezelf houden... het smaakte nog nooit zo heerlijk.

Trouwens een tikkeltje rebelser? Dat moet je TBWA geen twee keer zeggen. En dus lieten ze het iconische geel van McDonald’s even achterwege en creëerden ze een nieuw pallet van zeemzoete kleuren die de breaks-producten voortaan in de kijker zullen plaatsen.

De campagne loopt op social en digital, in OOH en natuurlijk ook in alle McDonald’s-restaurants.

Credits

Client
Marketing Director: Philipp Wachholz
Marketing Supervisor: Laurie Struyf
Creative Team
Creative Director: Jeremie Goldwasser
Art Director: Tom Cole, Vital Schippers
Copywriter: Régine Smetz, Julian Lesceux, Manu De Wit, Ellen Stoffels
Account Team
Client Services Director: Geert Potargent
Account Director: Elien Onclinx
Account Manager: Marie Buyens
Account Executive: Naomi Goossens
Traffic Manager: Laurie Herbots
Strategy
Strategic Planner: Helena Gheeraert, Louise Marinus
Connection Strategist: Jolien Van Heyste
Design
Designer: Sebastien Bontemps, Elke Broothaers
Traffic Manager: Katrien De Craecker
Digital Production
Digital Production Agency: MAKE
Project Manager: Philippe Hulhoven
Media
Media Agency: OMD
Media Planner: Estefania Melo
Digital Planner: Supeeres Verschraegen