McDonald’s geeft dienblad sociale twist met very very very... very long tray

Crea / News

McDonald’svond een hoogst originele manier om te vieren dat we weer samen aan tafel mogen schuiven, sinds deze zomer. En dat “samen” mag je letterlijk nemen, dankzij de “very very very very... very long tray”. Concreet gaat het om een houten dienblad van zomaar even 3 meter lang. Je kan er met velen tegelijk van eten. Met vrienden, nog meer vrienden, of zelfs schrijlings over 4 tafels, met een stel nobele onbekenden.

Het dienblad was altijd al een object bedoeld om individueel te gebruiken. De zomer van 2021 was de ideale gelegenheid om dit iconisch object een nieuwe, supersociale twist te geven: minder “voor mij” en een heel stuk meer “wij”.

De activatie vond plaats in augustus in de McDonald's in Docks Brussel.

Credits

TBWA

Executive Creative Director: Jeroen Bostoen

Creative Director: Jeremie Goldwasser

Copywriter: Julian Lesceux

Art Director: Bruno Giunta

Production: Michel Prairal

Client Service Director: Geert Potargent

Group Account Manager: Elien Onclinx

Account Manager: Marie Buyens, Lore Boghmans

AV Producer: Katrien Van den Brande, Audrey Dierckx, Elien De Brouwer

Traffic Manager: Laurie Herbots

McDonald’s

Chief Marketing Officer: Philipp Wachholz

Marketing Manager: Laurence Anckaert