McDonald’svond een hoogst originele manier om te vieren dat we weer samen aan tafel mogen schuiven, sinds deze zomer. En dat “samen” mag je letterlijk nemen, dankzij de “very very very very... very long tray”. Concreet gaat het om een houten dienblad van zomaar even 3 meter lang. Je kan er met velen tegelijk van eten. Met vrienden, nog meer vrienden, of zelfs schrijlings over 4 tafels, met een stel nobele onbekenden.
Het dienblad was altijd al een object bedoeld om individueel te gebruiken. De zomer van 2021 was de ideale gelegenheid om dit iconisch object een nieuwe, supersociale twist te geven: minder “voor mij” en een heel stuk meer “wij”.
De activatie vond plaats in augustus in de McDonald's in Docks Brussel.
Credits
TBWA
Executive Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative Director: Jeremie Goldwasser
Copywriter: Julian Lesceux
Art Director: Bruno Giunta
Production: Michel Prairal
Client Service Director: Geert Potargent
Group Account Manager: Elien Onclinx
Account Manager: Marie Buyens, Lore Boghmans
AV Producer: Katrien Van den Brande, Audrey Dierckx, Elien De Brouwer
Traffic Manager: Laurie Herbots
McDonald’s
Chief Marketing Officer: Philipp Wachholz
Marketing Manager: Laurence Anckaert
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]