McDonald’s verenigt alle Belgen achter de Rode Duivels

Crea / News

In samenwerking met de Rode Duivels heeft McDonald’s twee nieuwe hamburgers gecreëerd, elk gebrandmerkt met de iconische drietand van het nationale elftal, die alle hamburgerliefhebbers zullen laten watertanden: de Red Devils Beef Burger en de Red Devils Chicken Burger. Fan van rundsvlees? Dan is de Red Devils Beef Burger jouw kompaan tijdens de EURO 2021: een heerlijke stuk rundvlees, cheddarkaas, tomaten, gebakken uitjes, salade, augurken en een heerlijke saus. Of eerder fan van kip? Kies dan voor de Red Devils Chicken Burger: een heerlijk stuk kip, cheddarkaas, tomaten, sla, rode uien en saus, de perfecte combinatie om de maag van een gepassioneerde fan te stillen!

Er is nog een verrassing voor de fans: door de hamburgerdozen van de Red Devil-burgers te scannen, zal er op magische wijze een willekeurige Rode Duivel verschijnen en een van zijn voetbaltrucs laten zien. McDonald's heeft een nieuwe augmented reality filter gemaakt, enkel beschikbaar via de McDonald's app, waarmee fans zich niet alleen kunnen onderdompelen in de voetbalsfeer, maar ook een foto kunnen maken met een van hun favoriete spelers door het doosje naast hun gezicht te houden. Je vrienden worden ongetwijfeld jaloers! Voor nog meer plezier is de McDonald's app de place to be! De app biedt Rode Duivels-games en verschillende wedstrijden om exclusieve t-shirts en voetballen, onder andere gesigneerd door de Rode Duivels zelf, te winnen.

En omdat er niets beter is dan samen met familie en vrienden naar de wedstrijden kijken, lanceert McDonald's de Family McBox en de Friend McBox: twee boxen met de bekendste producten van McDonald’s, om te delen met je leukste gezelschap terwijl je samen van de match geniet. 

De Red Devils burgers zullen beschikbaar zijn in alle restaurants van McDonald’s België vanaf 18 mei, tegen een adviesprijs van 7,75 euro voor een medium menu met klassieke frietjes en een medium drankje.

 

CREDITS

Agency: TBWA\Belgium

Creatives: Ad Van Ongeval & Paul Van Oevelen

Creatives: Bruno Giunta & Julian Lesceux

Creative: Marie-Laure Cliquennois & Jonas Van Bael

Creative Director: Jeremie Goldwasser

Executive Creative Director: Jeroen Bostoen

Client Service Director: Geert Potargent

Account Team: Koen Kreynen, Virginie Hayet, Charlotte De Backer

MAKE: Mieke Vandewalle, Cindy De Mooter, Katrien Van den Brande. 

MAKE STUDIO: Victor Wilmot/Axel Nedee

MAKE DESIGN: Sebastien Bontemps