Serveert McDonald’s straks een gepersonaliseerd hamburgermenu? Wie weet, want met met de overname van de Israëlische start-up Dynamic Yield zet de fastfoodketen zijn eerste stappen richting artificiële intelligentie. McDonald’s wil de technologie van de AI-specialist introduceren in zijn menuschermen in onder meer zijn drive-in’s, op schermen in de restaurants en op mobiele telefoons. Hoe het werkt? Op basis van een heleboel data zal een algoritme in real time raden waar u zin in heeft, waarna u enkele gepersonaliseerde suggesties voorgeschoteld krijgt. Die zouden uiteraard ook kunnen afhangen van het weer of het tijdstip. De technologie van Dynamic Yield wordt dit jaar in de Verenigde Staten getest. Of en wanneer die naar Europa komt is voorlopig nog niet geweten.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]