McDonald's zet eerste stappen in artificiële intelligentie
Serveert McDonald’s straks een gepersonaliseerd hamburgermenu? Wie weet, want met met de overname van de Israëlische start-up Dynamic Yield zet de fastfoodketen zijn eerste stappen richting artificiële intelligentie. McDonald’s wil de technologie van de AI-specialist introduceren in zijn menuschermen in onder meer zijn drive-in’s, op schermen in de restaurants en op mobiele telefoons. Hoe het werkt? Op basis van een heleboel data zal een algoritme in real time raden waar u zin in heeft, waarna u enkele gepersonaliseerde suggesties voorgeschoteld krijgt. Die zouden uiteraard ook kunnen afhangen van het weer of het tijdstip. De technologie van Dynamic Yield wordt dit jaar in de Verenigde Staten getest. Of en wanneer die naar Europa komt is voorlopig nog niet geweten.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]