Serveert McDonald’s straks een gepersonaliseerd hamburgermenu? Wie weet, want met met de overname van de Israëlische start-up Dynamic Yield zet de fastfoodketen zijn eerste stappen richting artificiële intelligentie. McDonald’s wil de technologie van de AI-specialist introduceren in zijn menuschermen in onder meer zijn drive-in’s, op schermen in de restaurants en op mobiele telefoons. Hoe het werkt? Op basis van een heleboel data zal een algoritme in real time raden waar u zin in heeft, waarna u enkele gepersonaliseerde suggesties voorgeschoteld krijgt. Die zouden uiteraard ook kunnen afhangen van het weer of het tijdstip. De technologie van Dynamic Yield wordt dit jaar in de Verenigde Staten getest. Of en wanneer die naar Europa komt is voorlopig nog niet geweten.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]