- 12/05/2022 16:00
- De Kruitfabriek Vilvoorde
Bijna 3 op 4 consumenten vindt dat bedrijven NU actie moeten ondernemen om onze planeet beter te beschermen. Waarschijnlijk is ook uw onderneming daar volop mee bezig, maar... dat is niet wat uw consumenten zien of, belangrijker, geloven.
Meer nog, onderzoek door Bubka geeft aan dat...
- 93% van de Belgen gelooft dat bedrijven de klimaatcrisis niet serieus nemen,
- 71% vindt dat ondernemingen te weinig doen,
- en 52% vaarwel zegt tegen merken die betrapt worden op greenwashing.
Het goede nieuws? Marketing speelt een cruciale rol om deze kloof te overbruggen. In zijn Meaningful Marketing Talks (in totaal 7 sessies) verkent BAM zinvolle manieren om de harten en geesten van consumenten te winnen. Op 12 mei organiseert de vereniging zijn tweede sessie, dit keer over sustainability. Inschrijven kan via de website van BAM.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








