- 12/05/2022 16:00
- De Kruitfabriek Vilvoorde
Bijna 3 op 4 consumenten vindt dat bedrijven NU actie moeten ondernemen om onze planeet beter te beschermen. Waarschijnlijk is ook uw onderneming daar volop mee bezig, maar... dat is niet wat uw consumenten zien of, belangrijker, geloven.
Meer nog, onderzoek door Bubka geeft aan dat...
- 93% van de Belgen gelooft dat bedrijven de klimaatcrisis niet serieus nemen,
- 71% vindt dat ondernemingen te weinig doen,
- en 52% vaarwel zegt tegen merken die betrapt worden op greenwashing.
Het goede nieuws? Marketing speelt een cruciale rol om deze kloof te overbruggen. In zijn Meaningful Marketing Talks (in totaal 7 sessies) verkent BAM zinvolle manieren om de harten en geesten van consumenten te winnen. Op 12 mei organiseert de vereniging zijn tweede sessie, dit keer over sustainability. Inschrijven kan via de website van BAM.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]