- 12/05/2022 16:00
- De Kruitfabriek Vilvoorde
Bijna 3 op 4 consumenten vindt dat bedrijven NU actie moeten ondernemen om onze planeet beter te beschermen. Waarschijnlijk is ook uw onderneming daar volop mee bezig, maar... dat is niet wat uw consumenten zien of, belangrijker, geloven.
Meer nog, onderzoek door Bubka geeft aan dat...
- 93% van de Belgen gelooft dat bedrijven de klimaatcrisis niet serieus nemen,
- 71% vindt dat ondernemingen te weinig doen,
- en 52% vaarwel zegt tegen merken die betrapt worden op greenwashing.
Het goede nieuws? Marketing speelt een cruciale rol om deze kloof te overbruggen. In zijn Meaningful Marketing Talks (in totaal 7 sessies) verkent BAM zinvolle manieren om de harten en geesten van consumenten te winnen. Op 12 mei organiseert de vereniging zijn tweede sessie, dit keer over sustainability. Inschrijven kan via de website van BAM.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]