Meaningful Marketing Talks BAM duiken in duurzaamheid

Agenda / Marketing / News

  • 12/05/2022 16:00
  • De Kruitfabriek Vilvoorde

Bijna 3 op 4 consumenten vindt dat bedrijven NU actie moeten ondernemen om onze planeet beter te beschermen. Waarschijnlijk is ook uw onderneming daar volop mee bezig, maar... dat is niet wat uw consumenten zien of, belangrijker, geloven.

Meer nog, onderzoek door Bubka geeft aan dat...

  • 93% van de Belgen gelooft dat bedrijven de klimaatcrisis niet serieus nemen,
  • 71% vindt dat ondernemingen te weinig doen,
  • en 52% vaarwel zegt tegen merken die betrapt worden op greenwashing.

Het goede nieuws? Marketing speelt een cruciale rol om deze kloof te overbruggen. In zijn Meaningful Marketing Talks (in totaal 7 sessies) verkent BAM zinvolle manieren om de harten en geesten van consumenten te winnen. Op 12 mei organiseert de vereniging zijn tweede sessie, dit keer over sustainability. Inschrijven kan via de website van BAM.