Pisang Ambon, de legendarische groene likeur, is een nieuwe wedstrijd gestart op de sociale netwerken waarbij de vijf winnaars een skiweek winnen in het beroemde en populaire ski resort van Val Thorens met eveneens toegang tot 'la Folie Douce'.
Het uitwerken van deze wedstrijd werd opnieuw aan MEC toevertrouwd. In juni 2015 had het medibureau immers al aan Pisang Ambon getoond waartoe het in staat was, door voor 9.758 interacties te zorgen via een soortgelijke actie. Het recept van dit succes? Een simpel maar doeltreffend idee! Deelnemers moesten een selfie met een fles Pisang posten en delen op de sociale netwerken. De winnaars werden echter niet verkozen voor de origineelste selfie of door loting maar op basis van de meeste ‘shares’. De virale climax van deze campagne werd bereikt dankzij het ter beschikking stellen van dashboards waarop deelnemers de evolutie van hun score konden volgen.
“Wij hopen dat onze investeringen in niet-traditionele media zoals Facebook en Spotify de notoriëteit alsook de verkoop van Pisang Ambon Originals en Spicy zullen doen toenemen," zegt Joke Ghysen, brandmanager van Pisang Ambon.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]