Media 21 wil gehoord worden... op de radio

Het fenomeen is bekend: we zijn allemaal bondscoach van het nationale voetbalelftal - en hebben altijd een duidelijk idee over de elf die aan de aftrap moeten staan, en vooral: wie niet. Ook over de openbare omroep weten we altijd wat daar moet gebeuren, of niet mag gebeuren. Want dat gebeurt allemaal met ons belastinggeld, mijnheer! Dat mag geen probleem zijn, behalve als politici zich rechtstreeks met de inhoud van programma's bemoeien, zoals recent ministers Sven Gatz en Joke Schauvlieghe. Anderen mogen wel een idee hebben. Zoals Media 21, de koepel die newsmonkey.be, Express.be, Apache.be, DeWereldMorgen.be, Doorbraak.be, MO*/MO.be, rekto:verso.be, Zeronaut.be en StampMedia.be verenigt. Media 21 schreef een open brief over het krantenoverzicht in De Ochtend op Radio 1. Dat moet een nieuwsoverzicht worden, geen krantenoverzicht, vindt Media 21. Daar is natuurlijk iets over te zeggen. Al geeft deze open brief een dubbel gevoel: men verhoogt via een open brief de druk op de VRT om zelf meer aan bod te komen, terwijl men expliciet naar krantenuitgevers Mediahuis en De Persgroep verwijst als diegenen die weleens druk zouden kunnen uitoefenen op de VRT (en op de bevoegde minister) om dat niet te doen. Mogen we voorstellen dat de VRT zelf (maar weloverwogen) beslist?
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]