Media Markt bevolkt prijskaartjes

These Days bedacht een televisie- en radiocampagne om de nieuwste innovatie bij Media Markt aan te kondigen: de elektronische prijskaartjes. Via deze prijskaartjes past Media Markt de prijs dagelijks aan als ze een betere prijs tegenkomen bij een van hun concurrenten - een idee dat niet onbekend is bij Colruyt, al gaat het daar niet om elektronische prijskaartjes. En vooral: daar zitten geen mannetjes/vrouwtjes in de kaartjes! Zo betaal je bij Media Markt nooit te veel, zo luidt de boodschap!
De televisie-en radiospots gunnen je een blik binnenin zo’n prijskaartje en tonen je hoe twee Media Markt experts er hun dag doorbrengen...
Credits
Client: Media Markt
Marketing Director: Liesbeth Dupon
Advertising Manager: Davy Claeys
Advertising Coordinator: Claire Houttave
Agency: These Days
CD: Werner Van Reck
Creation: Tijs Dejonckheere
Creation: Wout Geysen
Account: Tom Thijs
Production: Caroline Van Ranst
Film production company: The Breakfast Club
Director: Kurt Maes
Editing & grading: Pixmix
Sound: Menno Van Riet, Mathias Lewis
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]