These Days bedacht een televisie- en radiocampagne om de nieuwste innovatie bij Media Markt aan te kondigen: de elektronische prijskaartjes. Via deze prijskaartjes past Media Markt de prijs dagelijks aan als ze een betere prijs tegenkomen bij een van hun concurrenten - een idee dat niet onbekend is bij Colruyt, al gaat het daar niet om elektronische prijskaartjes. En vooral: daar zitten geen mannetjes/vrouwtjes in de kaartjes! Zo betaal je bij Media Markt nooit te veel, zo luidt de boodschap!
De televisie-en radiospots gunnen je een blik binnenin zo’n prijskaartje en tonen je hoe twee Media Markt experts er hun dag doorbrengen...
Credits
Client: Media Markt
Marketing Director: Liesbeth Dupon
Advertising Manager: Davy Claeys
Advertising Coordinator: Claire Houttave
Agency: These Days
CD: Werner Van Reck
Creation: Tijs Dejonckheere
Creation: Wout Geysen
Account: Tom Thijs
Production: Caroline Van Ranst
Film production company: The Breakfast Club
Director: Kurt Maes
Editing & grading: Pixmix
Sound: Menno Van Riet, Mathias Lewis
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]