Media Markt bevolkt prijskaartjes

These Days bedacht een televisie- en radiocampagne om de nieuwste innovatie bij Media Markt aan te kondigen: de elektronische prijskaartjes. Via deze prijskaartjes past Media Markt de prijs dagelijks aan als ze een betere prijs tegenkomen bij een van hun concurrenten - een idee dat niet onbekend is bij Colruyt, al gaat het daar niet om elektronische prijskaartjes. En vooral: daar zitten geen mannetjes/vrouwtjes in de kaartjes! Zo betaal je bij Media Markt nooit te veel, zo luidt de boodschap!
De televisie-en radiospots gunnen je een blik binnenin zo’n prijskaartje en tonen je hoe twee Media Markt experts er hun dag doorbrengen...
Credits
Client: Media Markt
Marketing Director: Liesbeth Dupon
Advertising Manager: Davy Claeys
Advertising Coordinator: Claire Houttave
Agency: These Days
CD: Werner Van Reck
Creation: Tijs Dejonckheere
Creation: Wout Geysen
Account: Tom Thijs
Production: Caroline Van Ranst
Film production company: The Breakfast Club
Director: Kurt Maes
Editing & grading: Pixmix
Sound: Menno Van Riet, Mathias Lewis
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]