Media Markt trakteert fans (en Make-a-Wish)

Media Markt Wishlist

Crea / News

Media Markt Wishlist
Voor het tweede jaar op rij zal Media Markt zijn Facebookvolgers tijdens de eindejaarsperiode in de watten leggen. Alle 180.000 fans krijgen met de campagne Wishlist, bedacht door Social Media Branding, namelijk de kans om een eigen wishlist op te stellen en zo hun favoriete geschenken te winnen. De fans mogen kiezen uit een voorraad van meer dan 20.000 geschenken, zolang ze maar onder de grens van 1000 euro blijven. Daarmee wil de winkelketen de Facebook community extra leven in blazen en de klanten belonen voor hun trouwheid aan Media Markt.
Bovendien zal Media Markt tijdens de prijsuitreiking twee cadeaubonnen ter waarde van 1500 euro schenken aan Make-a-Wish, de vzw die de wensen van kinderen met een levensbedreigende ziekte tot werkelijkheid wil brengen. Die zullen op 21 december overhandigd worden in Chalet Robinson in Brussel, in aanwezigheid van de winnaars van de Facebookwedstrijd en de directie. Daarnaast werd dit jaar ook een nieuwigheid toegevoegd aan de campagne: om het cliënteel van Media Markt extra te bedanken, zal er ook een direct mailingactie opgesteld worden in samenwerking met partner Manufast. Daarbij zullen de klanten thuis wenskaartjes in de bus krijgen met gepersonaliseerde content.