Media Mirror daagt reclamebureaus uit

Start-up Media Mirror, een nieuwe en innovatieve manier om te adverteren via spiegels, daagt de reclamebureaus uit. De inzet: een campagne ter waarde van 10.000 euro.
Wat zijn de spelregels? Werk samen met uw klant een kick-ass campagne uit en dien deze in tegen dinsdag 23 mei. De meest pakkende, creatieve of inspirerende campagne wordt einde mei bekend gemaakt. Waarom doet Media Mirror dit? Adverteerders zijn steeds op zoek naar nieuwe mogelijkheden om hun doelpubliek aan te spreken. Reclamebureaus zijn een vertrouwenspartner van de klant en moeten ook steeds creatiever omgaan met minder budget.
De beloning? 10.000 euro, een campagnebudget om te adverteren in het huidige en volop groeiende netwerk. Voor meer informatie of spelregels, kan je terecht bij Kenneth De Decker van Media Mirror België. De uitdaging wordt begin mei uitgestuurd naar de deelnemende partijen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]