Media Mirror daagt reclamebureaus uit
Start-up Media Mirror, een nieuwe en innovatieve manier om te adverteren via spiegels, daagt de reclamebureaus uit. De inzet: een campagne ter waarde van 10.000 euro.
Wat zijn de spelregels? Werk samen met uw klant een kick-ass campagne uit en dien deze in tegen dinsdag 23 mei. De meest pakkende, creatieve of inspirerende campagne wordt einde mei bekend gemaakt. Waarom doet Media Mirror dit? Adverteerders zijn steeds op zoek naar nieuwe mogelijkheden om hun doelpubliek aan te spreken. Reclamebureaus zijn een vertrouwenspartner van de klant en moeten ook steeds creatiever omgaan met minder budget.
De beloning? 10.000 euro, een campagnebudget om te adverteren in het huidige en volop groeiende netwerk. Voor meer informatie of spelregels, kan je terecht bij Kenneth De Decker van Media Mirror België. De uitdaging wordt begin mei uitgestuurd naar de deelnemende partijen.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]