Mediabrands gelooft in The Collective Power

Media / News

Mediabrands België brengt een eigen boek uit. The Collective Power gaat over de diversiteit van alle Mediabrandies, hun passie, hun professioneel verhaal en hoe al hun talenten samenkomen rond het werk voor adverteerders. “Ondanks de pandemie waarin collega’s (en hun naasten) soms erg zwaar getroffen werden en complexe werkomstandigheden voor velen, zijn we er samen in geslaagd om zowel kwalitatief als kwantitaief van 2021 het beste jaar ooit te maken. Het deed ons nog meer beseffen hoe gezegend we zijn hier bij Mediabrands om elkaar te hebben,” vertelt Tom Van Hoof, chief growth manager bij Mediabrands. “We zijn ‘ons’ dankzij alle collega’s en iedereen waar we mee samen werken. Dat uitzonderlijke nieuwe samenwerken maakte ons sterker. En beter. En wendbaarder. Iedereen is iedereen blijven steunen en uitdagen om het beste van zichzelf te kunnen blijven geven. Om nooit genoegen te nemen met de status quo. Om (persoonlijke) groei te omarmen. Uit dank voor dit moment is het idee gegroeid om dit boek The Collective Power te maken. (H)eerlijke interviews. Grappige fotoshoots. Design dat wij kunnen smaken.”

Het boek zal verdeeld worden onder alle medewerkers, klanten, partners en prospecten van Mediabrands. Er is ook een bijhorende blog die het persoonlijk verhaal van 43 collega’s bevat.