In zijn jaarlijkse ranking verheugt de UMA - United Media Agencies - zich erover dat ten opzichte van vorig jaar het totale zakencijfer stabiel is gebleven. Voor echte groei is het nog te vroeg. We kunnen stellen dat de mediabureaus op een keerpunt staan in hun bestaan. De globalisering van de economie is natuurlijk niet vreemd aan hun ontwikkelingen en veranderingen. Maar wat de machine vooral draaiende houdt, blijft het digitaliseren van het aantal processen. PUB heeft vijf vertegenwoordigers van mediabureaus rond de tafel samengebracht die op grond van het ene of het andere criterium in de top 5 van het UMA-klassement staan. Kwestie van hun verhaal kwijt te kunnen over hun metamorfose.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]