In zijn jaarlijkse ranking verheugt de UMA - United Media Agencies - zich erover dat ten opzichte van vorig jaar het totale zakencijfer stabiel is gebleven. Voor echte groei is het nog te vroeg. We kunnen stellen dat de mediabureaus op een keerpunt staan in hun bestaan. De globalisering van de economie is natuurlijk niet vreemd aan hun ontwikkelingen en veranderingen. Maar wat de machine vooral draaiende houdt, blijft het digitaliseren van het aantal processen. PUB heeft vijf vertegenwoordigers van mediabureaus rond de tafel samengebracht die op grond van het ene of het andere criterium in de top 5 van het UMA-klassement staan. Kwestie van hun verhaal kwijt te kunnen over hun metamorfose.
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]