MediaCom vooruit met Adidas

Crea / News

Voor de lancering van Adidas’ nieuwste loopschoen 4DFWD creëerde MediaCom Creative Systems met Sonhouse een podcast voor lopers, door lopers, opgenomen tijdens het lopen. Wat deze podcast - Forward - speciaal maakt is dat het letterlijk en figuurlijk vooruit helpt bij het lopen. Host Eline De Munck, zelf een fervente loopster, interviewt andere bekende en minder bekende lopers om te ontdekken wat er in hen omgaat wanneer ze samen op hun favoriete loopplaatsen met de nieuwe Adidas 4DFWD lopen. Wat helpt hen vooruit en wat kunnen we te weten komen door ze op dit moment van kwetsbaarheid en helderheid te interviewen? In de eerste aflevering gaat ze samen met Linde Merckpoel voor een plezierig en pittig interview (want het gebeurt al lopend) naar Lindes favoriete loopplek: Fort5 in Edegem. Ze delen verhalen over passies, over hun liefdes en over het leven in het algemeen, terwijl ze ook de 4DFWD-schoen van Adidas testen. Het interview wordt afgewisseld met dynamische interventies van Koen Wilssens (Runners’ Lab) over het belang van een goede loopschoen, en inspanningsfysioloog en loopcoach Bart Raes over de ideale voorbereiding voor een marathon. 

De Adidas 4DFWD-mediacampagne (MediaCom) is te horen en zien via Apple Music, Facebook/Instagram, Spotify en YouTube, met (D)OOH in Antwerpen en Brussel.

Credits :

Media : MediaCom

Connection Planners : Juliette Brecx & Eugène Tuccitto

Creative : MediaCom Creative Systems

Strategy : Jehtro Calomme

Executive Producer : Denis Leroy

Account : Pierre-Henri Plennevaux

Production : Sonhouse

Concept : Thierry Van Durme & Raf De Smet
Director : Thierry Van Durme

Recording & mix : Pierre Etienne Bonnet, Chirstophe Gérard & Roel De Meuelemeester

Coordination : Laetitia Lamotte & Lynn Bernaerts

Host voice & voice-over : Eline De Munck

Guest : Linde Merckpoel