Mediahuis Advertising wil dat u blijft

Media / News

De coronacrisis schudt het hele land door mekaar. Ons koopgedrag, onze visie op wonen, onze werkcultuur: alles verandert. Ook de manier waarop we op vakantie gaan. Om de verschillende sectoren een welverdiende duw in de rug te geven lanceert Mediahuis Advertising ‘BLIJF’, een breed lifestyle koepelconcept.

‘BLIJF’ is het inspiratieplatform binnen Mediahuis dat bijvoorbeeld Belgische vakantiemakers en -gangers tijdens de coronacrisis verbindt. Samen met zijn commerciële en redactionele partners gidst BLIJF bezoekers van de nieuwsmerken van Mediahuis "naar zorgeloze lokale activiteiten en accommodaties," zo luidt het. "Sterke verhalen zetten creatieve aanbiedingen en veilige oplossingen uit de lifestylesectoren in de kijker. Op die manier biedt het platform niet alleen houvast voor onze bezoekers, maar ondersteunt het ook de herlancering van de sectoren met slimme publieks-segmentatie en –targeting."

Redactionele integratie

Naast het inspiratieplatform werden samenwerkingsmogelijkheden met alle merken binnen Mediahuis opgestart. Zo krijgen partners toegang tot onder andere zomerspecials in Het Nieuwsblad Check, De Markt (Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen), Het Nieuwsblad NU en De Standaard Magazine. BLIJF krijgt ook een afgeleide op radiozenders Nostalgie en NRJ en op de regionale televisiezenders ATV, TVO, ROBtv en TVL.

Maatwerk

BLIJF en de bijhorende redactionele integraties garanderen maximale impact, zegt men bij Mediahuis. Zowel de instapklare pakketten als campagnes-op-maat worden ondersteund door Mediahuis Data Studio, zowel naar bereiksopbouw als rapportering. Zo combineren men content om een publiek te overtuigen met data om dat aan te tonen. Hans De Loore, Head of MH Brand Studio: “Onze bezoekers worden deze zomer en najaar overspoeld met content rond ‘staycation’. Met het team van MH Brand Studio gingen we op zoek naar een koepelconcept dat complementair is met de inspanningen van onze partners, en tegelijk een unieke en relevante verhaallijn brengt. BLIJF en onze redactionele partnerships vinken al die vakjes aan.”