Mediahuis Connect verwelkomt aandachtszoekers

mediahuisconnect

News

mediahuisconnect
Bij de start van het najaar verwelkomt Mediahuis Connect een aantal nieuwe collega’s. Naast de versterking van het digital sales-team en het verder ontwikkelen van de onlinevideopoot verstevigt de regie ook haar marketingafdeling.
Sarah Goossens (onder meer ex-Pervorm) versterkt sinds 1 juli het digital team als key accountmanager digital. Ze wordt het vaste aanspreekpunt voor mediabureaus en creatieve bureaus voor de digitale newsbrands van Mediahuis Connect. Ook Tom De Bock (voorheen bij Lidl en Bisnode) vervoegde zich op 1 september bij het digital team als key accountmanager trading. Hij is in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor de verkoop van Mediahuis Connect-advertenties en digitale oplossingen via automated trading.
Peter Verrept startte op 1 september als business development manager video. Hij werkte voordien bij Studio 100 en Thomas Cook. Sinds 17 augustus is Katty Maes de nieuwe ‘NP ambassadress” binnen Mediahuis Connect. Zij neemt de fakkel over van Marleen Veugelers en werkte eerder bij Metro en De Persgroep.
An Steylemans ten slotte versterkt sinds 14 juli als marketing manager het managementteam van Mediahuis Connect onder leiding van Bart Decoster, corporate director Mediahuis Connect. Zij werkte voorheen als communicatiemanager bij o.a. Viacom International Media Networks, VRT en SBS Belgium. Het afgelopen anderhalf jaar was zij group communication manager bij Sarens Group.