Mediahuis Connect en IPM pakken voor hun dagbladen uit met een nationaal ‘high frequency’-aanbod, voor adverteerders die hun campagnebudget op een zo efficiënt mogelijke manier willen inzetten en daarbij waste willen vermijden.
Uitgangspunt is het principe dat een commerciële boodschap om effectief te zijn meerdere malen gezien of gehoord moet worden. In samenwerking met Futures, de onderzoekspoot binnen IPG Mediabrands, werd de vergelijking gemaakt tussen het effectief bereik van een krantencampagne en een campagne in media die klassiek worden ingezet met hoge frequentie (zoals o.a. radio). Dit rekening houdend met de respectievelijke effectieve frequenties van de verschillende media.
Er komt een Tango High Frequency (Het Nieuwsblad, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen, l’Avenir en La DH/Les Sports) en een Connect High Frequency (De Standaard, Het Nieuwsblad, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]