Mediahuis Connect en IPM pakken voor hun dagbladen uit met een nationaal ‘high frequency’-aanbod, voor adverteerders die hun campagnebudget op een zo efficiënt mogelijke manier willen inzetten en daarbij waste willen vermijden.
Uitgangspunt is het principe dat een commerciële boodschap om effectief te zijn meerdere malen gezien of gehoord moet worden. In samenwerking met Futures, de onderzoekspoot binnen IPG Mediabrands, werd de vergelijking gemaakt tussen het effectief bereik van een krantencampagne en een campagne in media die klassiek worden ingezet met hoge frequentie (zoals o.a. radio). Dit rekening houdend met de respectievelijke effectieve frequenties van de verschillende media.
Er komt een Tango High Frequency (Het Nieuwsblad, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen, l’Avenir en La DH/Les Sports) en een Connect High Frequency (De Standaard, Het Nieuwsblad, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]