Mediahuis en IPM leggen bereik naast frequentie
Mediahuis Connect en IPM pakken voor hun dagbladen uit met een nationaal ‘high frequency’-aanbod, voor adverteerders die hun campagnebudget op een zo efficiënt mogelijke manier willen inzetten en daarbij waste willen vermijden.
Uitgangspunt is het principe dat een commerciële boodschap om effectief te zijn meerdere malen gezien of gehoord moet worden. In samenwerking met Futures, de onderzoekspoot binnen IPG Mediabrands, werd de vergelijking gemaakt tussen het effectief bereik van een krantencampagne en een campagne in media die klassiek worden ingezet met hoge frequentie (zoals o.a. radio). Dit rekening houdend met de respectievelijke effectieve frequenties van de verschillende media.
Er komt een Tango High Frequency (Het Nieuwsblad, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen, l’Avenir en La DH/Les Sports) en een Connect High Frequency (De Standaard, Het Nieuwsblad, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen).
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]