Medialaan deelt opnieuw airtime uit

Awards / Media / News

Medialaan Fairtime Award

Medialaan lanceert opnieuw de Medialaan Fairtime Award, een creatieve wedstrijd waarbij sociale en humanitaire organisaties gratis airtime op tv, online en op radio kunnen winnen. De organisatie die er volgens een professionele jury het best in slaagt een sterk idee te vertalen naar een storyboard voor een tv- en online-spot en/of een script voor een radiospot, wint.

De winnaar van het beste storyboard voor een tv/online-spot wint een gratis spotcampagne bij VTM, Q2, Vitaya, CAZ en de online platformen van Medialaan ter waarde van € 250.000 en een productiebudget voor het maken van een tv/online-spot van 30” ter waarde van € 25.000. De winnaar van het beste radioscript wint een gratis radiocampagne bij Qmusic en Joe ter waarde van € 75.000 en een productiebudget voor het maken van een radiospot van 30” ter waarde van € 7.500.

Deelnemende organisaties dienen een storyboard voor een tv/online-spot en/of een script voor een radiospot in. Je kan dus zelf kiezen of je meedoet voor een tv/online-spot, voor een radiospot of voor beide. Een professionele jury zal alle inzendingen beoordelen op basis van o.a. de creatieve strategie en originaliteit. De organisatie die er volgens de professionele jury het best in slaagt een sterk idee te vertalen naar een tv/online- of radiospot, wint.

Wil je graag deelnemen aan de Medialaan Fairtime Award? Schrijf je dan eerst vóór 22 februari 2017 in via fairtimeaward@medialaan.be met vermelding van de naam van je organisatie, de indiener en of je een tv/online-storyboard en/of radioscript indient. De deadline voor het indienen van jouw storyboard voor een tv- en online-spot en/of een radioscript is maandag 22 maart. Op 20 april maakt Medialaan de winnaar bekend.