Medialaan laat achter de schermen kijken


© Medialaan
Of de bezoekers worden gescreend op werkzaamheden bij concurrerende bedrijven weten we natuurlijk niet, maar op 17 en 18 november biedt Medialaan alvast de mogelijkheid om 'Achter de schermen' te gaan. "Een onvergetelijke en exclusieve ervaring" noemt Medialaan het zelf: "Proef van de magie van radio en tv, stap binnen in de decors en programma's van VTM, Q2, Vitaya, Caz, VTM Kids, Qmusic en Joe en beleef een interactieve tour achter de schermen."
De opbrengst van deze 'Achter de schermen' gaat overigens integraal naar Rode Neuzen Dag 2018.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]