
© Medialaan
Of de bezoekers worden gescreend op werkzaamheden bij concurrerende bedrijven weten we natuurlijk niet, maar op 17 en 18 november biedt Medialaan alvast de mogelijkheid om 'Achter de schermen' te gaan. "Een onvergetelijke en exclusieve ervaring" noemt Medialaan het zelf: "Proef van de magie van radio en tv, stap binnen in de decors en programma's van VTM, Q2, Vitaya, Caz, VTM Kids, Qmusic en Joe en beleef een interactieve tour achter de schermen."
De opbrengst van deze 'Achter de schermen' gaat overigens integraal naar Rode Neuzen Dag 2018.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]