
© Medialaan
Of de bezoekers worden gescreend op werkzaamheden bij concurrerende bedrijven weten we natuurlijk niet, maar op 17 en 18 november biedt Medialaan alvast de mogelijkheid om 'Achter de schermen' te gaan. "Een onvergetelijke en exclusieve ervaring" noemt Medialaan het zelf: "Proef van de magie van radio en tv, stap binnen in de decors en programma's van VTM, Q2, Vitaya, Caz, VTM Kids, Qmusic en Joe en beleef een interactieve tour achter de schermen."
De opbrengst van deze 'Achter de schermen' gaat overigens integraal naar Rode Neuzen Dag 2018.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]