
© Medialaan
Of de bezoekers worden gescreend op werkzaamheden bij concurrerende bedrijven weten we natuurlijk niet, maar op 17 en 18 november biedt Medialaan alvast de mogelijkheid om 'Achter de schermen' te gaan. "Een onvergetelijke en exclusieve ervaring" noemt Medialaan het zelf: "Proef van de magie van radio en tv, stap binnen in de decors en programma's van VTM, Q2, Vitaya, Caz, VTM Kids, Qmusic en Joe en beleef een interactieve tour achter de schermen."
De opbrengst van deze 'Achter de schermen' gaat overigens integraal naar Rode Neuzen Dag 2018.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]