1 Ministerie van Defensie
Emotie linken aan je merk, da’s elke keer een schot in de roos. Geen wonder dus dat de spot van het Ministerie van Defensie met de hoofdprijs ging lopen.
Emotie linken aan je merk, da’s elke keer een schot in de roos. Geen wonder dus dat de spot van het Ministerie van Defensie met de hoofdprijs ging lopen.
2 Pairi Daiza
Pairi Daiza geeft de kijker alvast een voorproefje van de dierenpracht die hun te wachten staat bij een bezoek aan het park. Een aanpak die duidelijk werkt en goed is voor een mooie tweede plaats.
Pairi Daiza geeft de kijker alvast een voorproefje van de dierenpracht die hun te wachten staat bij een bezoek aan het park. Een aanpak die duidelijk werkt en goed is voor een mooie tweede plaats.
3 Finley
Het zit’m in de mix. Een boodschap die samen met de rijkelijke bubbels uit de spot onze kijkers laat hunkeren naar meer.
Het zit’m in de mix. Een boodschap die samen met de rijkelijke bubbels uit de spot onze kijkers laat hunkeren naar meer.