Medialaan tankt fuel

Op 9 mei 2017 organiseert Medialaan Fuel, een seminarie over de impact van de nieuwste technologieën op media en telecommunicatie. Met dit event wil Medialaan marketeers inspireren met de innovaties van morgen en hen triggeren tot een nieuwe manier van denken. Voor deze eerste editie geeft Fuel het podium aan onder andere artificiëleintelligentie, virtuele realiteit en connectiviteit om een nieuw perspectief te bieden op het transformeren van de industrie.
Een tipje van de sluier: Shermin Voshmgir komt vertellen over haar onwrikbare geloof in blockchain. Peter Hinssen, voorzitter en medeoprichter van Nexxworks, zal het onder andere hebben over hoe de laatste trends en innovaties onze maatschappij kunnen veranderen. En William Bao Bean onthult de strategieën achter 'platform thinking'.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


