Op 9 mei 2017 organiseert Medialaan Fuel, een seminarie over de impact van de nieuwste technologieën op media en telecommunicatie. Met dit event wil Medialaan marketeers inspireren met de innovaties van morgen en hen triggeren tot een nieuwe manier van denken. Voor deze eerste editie geeft Fuel het podium aan onder andere artificiëleintelligentie, virtuele realiteit en connectiviteit om een nieuw perspectief te bieden op het transformeren van de industrie.
Een tipje van de sluier: Shermin Voshmgir komt vertellen over haar onwrikbare geloof in blockchain. Peter Hinssen, voorzitter en medeoprichter van Nexxworks, zal het onder andere hebben over hoe de laatste trends en innovaties onze maatschappij kunnen veranderen. En William Bao Bean onthult de strategieën achter 'platform thinking'.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]