MediaLab focust op immersieve ervaringen

Op 14 december huldigt het KIKK zijn MediaLab in, in TRAKK in Namen. Dit nieuwe medialaboratorium maakt deel uit van de continuïteit van het project van de in 2011 opgerichte vzw, tot doel heeft de sector van digitale en creatieve culturen in vraag te stellen, te analyseren, te inspireren en te onderrichten.
Met haar rijke creatieve ecosysteem, bestaande uit het KIKK Festival, het Paviljoen en TRAKK, wilde de vereniging haar aanbod uitbreiden door een nieuwe ruimte voor te stellen voor experimenten rond de creatie van immersieve ervaringen, zowel geluid als beeld. En wat is een MediaLab? Het is een medialaboratorium waar kunstenaars, projectleiders, communicatoren, marketeers, ondernemers en studenten elkaar kunnen ontmoeten. Net als het ProtoLab is het een plaats van samenwerking, leren en ontwikkeling waar iedereen die dat wil een prototype kan komen maken of zijn project kan vormgeven.
Foto © Antonin Weber
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]