Thomas da Luz Duque sluit zich aan bij de digitale media tak van Mediaplus (Serviceplan Group) en neemt daar de leiding op zich. Hij begon zijn carrière in 2011 bij Superdry Europe, waarna hij in 2014 overstapte naar Ogilvy & Social Lab. In 2017 werd hij het hoofd van de digitale afdeling van 20Something.
Hij zal worden bijgestaan door Mélanie Morales Morales, die de rol van digital operations expert zal vervullen. "Met de werving van deze profielen verbreden we onze kennis betreffende marketing gericht naar millennials en blijven we op de hoogte van het nieuwste op vlak van media-integratie," zo valt te horen bij Mediaplus.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]