Mediaplus verbreedt digitale media-expertise
Thomas da Luz Duque sluit zich aan bij de digitale media tak van Mediaplus (Serviceplan Group) en neemt daar de leiding op zich. Hij begon zijn carrière in 2011 bij Superdry Europe, waarna hij in 2014 overstapte naar Ogilvy & Social Lab. In 2017 werd hij het hoofd van de digitale afdeling van 20Something. Hij zal worden bijgestaan door Mélanie Morales Morales, die de rol van digital operations expert zal vervullen. "Met de werving van deze profielen verbreden we onze kennis betreffende marketing gericht naar millennials en blijven we op de hoogte van het nieuwste op vlak van media-integratie," zo valt te horen bij Mediaplus.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]