Thomas da Luz Duque sluit zich aan bij de digitale media tak van Mediaplus (Serviceplan Group) en neemt daar de leiding op zich. Hij begon zijn carrière in 2011 bij Superdry Europe, waarna hij in 2014 overstapte naar Ogilvy & Social Lab. In 2017 werd hij het hoofd van de digitale afdeling van 20Something.
Hij zal worden bijgestaan door Mélanie Morales Morales, die de rol van digital operations expert zal vervullen. "Met de werving van deze profielen verbreden we onze kennis betreffende marketing gericht naar millennials en blijven we op de hoogte van het nieuwste op vlak van media-integratie," zo valt te horen bij Mediaplus.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]