MediaSpecs en Roularta Media brengen toekomst media

Media / News

Roularta Media
Ter gelegenheid van de vijfde verjaardag van MediaSpecs Hot News verschijnt er in Trends en Trends/Tendances op donderdag 3 december een katern van 32 pagina’s over de toekomst van de media-industrie in België: 'Media 2020 - The future of the media industry'. Het katern, dat een samenwerking tussen MediaSpecs en Roularta Media is, moet lezers helpen om trends in de communicatiesector te begrijpen.
MediaSpecs Media2020 groot links NL blauw
In 'Media 2020 - The future of the media industry' geven dertig specialisten uit de sector hun mening over hoe zij denken dat de media- en reclame-industrie er binnen vijf jaar zal uitzien. Het katern is gewijd aan de communicatiewereld en bevat interviews met diverse grote namen actief bij mediabureaus, adverteerders, reclamebureaus en de mediabedrijven zelf. Zij hebben het onder andere over hoe technologie de markt overneemt, het vervagen van het onderscheid tussen online en offline en de bundeling van lokale krachten. Alle sectoren komen hierbij aan bod: televisie, radio, print, outdoor, retail, mobile, social media, programmatic buying en nog veel meer. Bovenop de gebruikelijke oplage van 58.689 exemplaren zorgt uitgever Roularta voor een extra verdeling van 1.000 exemplaren op het jaarlijkse STIMA Congres op 4 en 5 december in Gent.