De advertentiemogelijkheden en -tarieven voor exposanten en sponsors zijn reeds bekendgemaakt. Media Expo ontwikkelde in samenwerking met Febiac nieuwe reclamemogelijkheden. Dit jaar kunnen ook niet-exposanten, met uitzondering van de auto- en motormerken, via bepaalde affichageformules adverteren tijdens het Autosalon. Daarnaast blijft Proximus Skynet Advertising voor het vijfde opeenvolgende jaar de officiële en exclusieve regie voor de commercialisering van de website en applicatie. Mediahuis Connect blijft dan weer premium partner en enige verdeler van de officiële saloncatalogus. Ontdek alle advertentiemogelijkheden en redactionele specials rond het Autosalon op de website van MediaSpecs.
News provided by MediaSpecs
De 97ste editie van het Autosalon vindt plaats in Brussels Expo van zaterdag 19 tot en met zondag 27 januari. Organisator Febiac, de Belgische en Luxemburgse automobiel- en tweewielerfederatie, hoopt ook dit jaar weer duizenden autoliefhebbers te mogen verwelkomen. Het Autosalon is dan ook het ideale moment om te profiteren van exclusieve aanbiedingen bij verschillende auto- en motordealers en nieuwigheden in het gamma van de automerken te ontdekken.