MediaSpecs verleidt Franse mediabureaus

Communication / News

Paris willian-west-346731-unsplashMediaSpecs.fr, de Franse versie van MediaSpecs, groeit. Het aantal gebruikers van de informatie- en inspiratietool, die meer dan 9.000 media in Frankrijk bevat, neemt voortdurend toe. Het gebruik verdubbelde in de afgelopen twee jaar. Het aantal bezoeken in het eerste kwartaal van 2019 steeg met 34% in vergelijking met dezelfde periode in 2018. Het aantal zoekopdrachten dat gedaan werd in MediaSpecs.fr in het eerste kwartaal van 2019, steeg eveneens met 43% in vergelijking met dezelfde periode in 2018.
In twee jaar tijd is het aantal logins en het aantal zoekopdrachten in de database verdubbeld. Bart Kuypers, directeur van MediaSpecs: “Zoals al het geval was in België, zien we een sterk enthousiasme voor onze tool bij mediabureaus die gebruik maken van MediaSpecs.fr. Ze vinden er nauwkeurige en relevante gegevens. Hun positieve feedback is bemoedigend en versterkt het idee dat een dergelijke dienst ook in Frankrijk essentieel is voor de mediasector.” Enkele mediabureaus die momenteel gebruik maken van MediaSpecs.fr zijn Publicis, Dentsu Aegis Network, Havas Edition, GroupM, OMD, Climate Media Agency, MediaTrack en Media Approach.