We weten allemaal dat ons wettelijk pensioen niet zal volstaan om later comfortabel te leven. En wat als je onverwacht ziek wordt? Je begint dus best tijdig met het plannen van je toekomst. Daarom heeft Baloise Insurance, in samenwerking met experts van KU Leuven, Gonna.be ontwikkeld. Een simulatie op dit online platform volstaat om snel meer inzicht te krijgen in de mogelijkheden om zelf je financiële vangnet te creëren.
Om meer traffic naar Gonna.be te genereren maakte darwin een digitale campagne die - net zoals het platform zelf - opvalt door eenvoud en een directe stijl. Via onder meer bannering en sociale media wordt aangespoord om de simulatie te doen en meer te ontdekken over hoe je je financiële toekomst best voorbereidt. De campagne vindt een vervolg bij de makelaar die op basis van de simulatie persoonlijk advies geeft.
De digitale campagne voor Gonna.be startte op 15 mei 2020.
Credits
Client: Gonna.be
Contact: Charlotte van Tiggelen, Geert Ghyssaert
Agency: darwin BBDO
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Taraneh Ataï Kachoui, Lucas Gijs
Digital strategy: Kendy Smits, Jan Seurinck
Creative Director: Klaartje Galle
Creation: James Gambrill, Wim Provoost
Copy FR: Olivier Roland
Illustrations: Evert Van Houcke
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]