We weten allemaal dat ons wettelijk pensioen niet zal volstaan om later comfortabel te leven. En wat als je onverwacht ziek wordt? Je begint dus best tijdig met het plannen van je toekomst. Daarom heeft Baloise Insurance, in samenwerking met experts van KU Leuven, Gonna.be ontwikkeld. Een simulatie op dit online platform volstaat om snel meer inzicht te krijgen in de mogelijkheden om zelf je financiële vangnet te creëren.
Om meer traffic naar Gonna.be te genereren maakte darwin een digitale campagne die - net zoals het platform zelf - opvalt door eenvoud en een directe stijl. Via onder meer bannering en sociale media wordt aangespoord om de simulatie te doen en meer te ontdekken over hoe je je financiële toekomst best voorbereidt. De campagne vindt een vervolg bij de makelaar die op basis van de simulatie persoonlijk advies geeft.
De digitale campagne voor Gonna.be startte op 15 mei 2020.
Credits
Client: Gonna.be
Contact: Charlotte van Tiggelen, Geert Ghyssaert
Agency: darwin BBDO
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Taraneh Ataï Kachoui, Lucas Gijs
Digital strategy: Kendy Smits, Jan Seurinck
Creative Director: Klaartje Galle
Creation: James Gambrill, Wim Provoost
Copy FR: Olivier Roland
Illustrations: Evert Van Houcke
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]