Meer zalm. Meer inhoud. Meer campagne

Na de “Zalm” campagne van De Morgen – nu twee jaar geleden – blijft de bekendste zalm in medialand verder tegen de nieuwsstroom inzwemmen. Wie wie anders dan De Morgen stelt de niet-evidente vragen, de vragen die er toe doen en die nieuwe inzichten verschaffen. De Morgen pakt nu uit met twee sterke dossiers. Eén politiek en één sociaal. In de reeks “Exit Democratie” worden vragen gesteld die de controverse niet schuwen: “Zijn sommige kiezers niet te dom om te mogen stemmen?” is er daar één van. En het weekend voor de lancering van deze reeks indringende gesprekken van Joël De Ceulaer met tegendraadse denkers, publiceert De Morgen een bijlage over de impact van borstkanker op de relatie van vrouwen. En ook hier worden vragen gesteld die er toe doen, zoals “Staat na borstkanker het grootste litteken op je relatie?”.
Boondoggle creëerde voor beide pertinente dossiers uitingen die verderbouwen op de aparte visuele stijl die de communicatie van De Morgen ondertussen karakteriseert. Je vindt ze nu op tv, radio, online en in de krant.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]