Mega en DDB laten concurrentie toontje lager zingen

Afscheid nemen is moeilijk. Om Belgen aan te sporen om toch hun energieleverancier vaarwel te zeggen en voor Mega te kiezen, hebben DDB Brussels en Mega een originele manier bedacht voor mensen om hun toekomstige ex-energieleverancier vaarwel te zeggen: hen opbellen en vrolijk zingend laten weten dat je bij hen vertrekt! In samenwerking met Raygun hebben ze de grote leveranciers rechtstreeks opgebeld en een ludiek liedje voor hen gezongen met de niet mis te verstane boodschap: “Tot ziens..." Elke gelijkenis met een bestaand nummer berust op louter toeval!
Het resultaat? Populaire radiospotjes met een hoek af.
Credits:
Client Contact : Thomas Coune
Creative Director: Kwint De Meyer
Creation: Yannick Pringels & Antoine de Bellefroid, Jan Schoofs & Jonas Caluwé
Strategy: Nick Moors, Fiona Boyle
Account Team: Alice Simon, Melissa Bekaert
Radio Production: Raygun
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]