Afscheid nemen is moeilijk. Om Belgen aan te sporen om toch hun energieleverancier vaarwel te zeggen en voor Mega te kiezen, hebben DDB Brussels en Mega een originele manier bedacht voor mensen om hun toekomstige ex-energieleverancier vaarwel te zeggen: hen opbellen en vrolijk zingend laten weten dat je bij hen vertrekt! In samenwerking met Raygun hebben ze de grote leveranciers rechtstreeks opgebeld en een ludiek liedje voor hen gezongen met de niet mis te verstane boodschap: “Tot ziens..." Elke gelijkenis met een bestaand nummer berust op louter toeval!
Het resultaat? Populaire radiospotjes met een hoek af.
Credits:
Client Contact : Thomas Coune
Creative Director: Kwint De Meyer
Creation: Yannick Pringels & Antoine de Bellefroid, Jan Schoofs & Jonas Caluwé
Strategy: Nick Moors, Fiona Boyle
Account Team: Alice Simon, Melissa Bekaert
Radio Production: Raygun
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]