Mega en DDB laten concurrentie toontje lager zingen

Afscheid nemen is moeilijk. Om Belgen aan te sporen om toch hun energieleverancier vaarwel te zeggen en voor Mega te kiezen, hebben DDB Brussels en Mega een originele manier bedacht voor mensen om hun toekomstige ex-energieleverancier vaarwel te zeggen: hen opbellen en vrolijk zingend laten weten dat je bij hen vertrekt! In samenwerking met Raygun hebben ze de grote leveranciers rechtstreeks opgebeld en een ludiek liedje voor hen gezongen met de niet mis te verstane boodschap: “Tot ziens..." Elke gelijkenis met een bestaand nummer berust op louter toeval!
Het resultaat? Populaire radiospotjes met een hoek af.
Credits:
Client Contact : Thomas Coune
Creative Director: Kwint De Meyer
Creation: Yannick Pringels & Antoine de Bellefroid, Jan Schoofs & Jonas Caluwé
Strategy: Nick Moors, Fiona Boyle
Account Team: Alice Simon, Melissa Bekaert
Radio Production: Raygun
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]