Dit jaar bestaat Meno Group, de grootste coöperatieve voor doe-het-zelfproducten en professioneel gereedschap in België en Luxemburg, 70 jaar. Om dat te vieren deed de groep een beroep op Aubergine Digital, een bureau uit Berchem "dat klantenrelaties versterkt met een boeiende interactie tussen mensen, merken en bedrijven". Voor Meno Group bedacht en organiseerde Aubergine Digital een feestelijke tweedaagse van uitnodiging tot afscheid in het zeer reële Londen. De aanwezige leden van de coöperatieve en hun partners waren quite amused.
Meno Group, het vroegere Menouquin, steunt op 3 pijlers van 145 zelfstandige handelszaken. In de 55 Meno Pro-winkels vinden professionals uit de bouw en industrie van gereedschap, machines, werfmateriaal en werkkledij. De 60 HandyHome-winkels bieden de consument alles voor de doe-het-zelfklus, verbouwing of renovatie. En in de zowat 30 Home & Co-winkels vinden consumenten keukenmateriaal, klein elektro, producten voor de interieurinrichting en de schoonmaak. De service, keuze en kwaliteit van zijn fysieke verkooppunten trekt de groep ook consequent door in zijn 3 webshops.
Voor zijn tweedaagse verjaardagsfeest kreeg Meno Group steun van partners Hultafors, Akzo Nobel, Soudal, Eltra en Bosch. Op 22 maart zoefden de genodigden met Eurostar naar Londen. In hun hotel, het Novotel London Excel, bood de directie van Meno Group ze een welkomstdrink en lunch aan. Het hele gezelschap wandelde daarna in het spoor van enkele gidsen een drietal uur langs de bekendste bezienswaardigheden van de binnenstad. 's Avonds fungeerde de befaamde levensader van de stad, de Thames, als fonkelend decor. Op de Birthday Boat 'The Elisabethan' genoot iedereen van een royaal verjaardagsdiner en gevarieerde animatie. De avond werd afgesloten met een of meerdere traktaties van de jarige in de bar van het hotel. De dag erna konden de gasten kiezen tussen shopping en kunst: Harrod's of Tate Modern. 's Middags zaten ze nog aan een door en door Engelse lunch aan, waarna de Eurostar ze weer in sneltreinvaart naar het Europese vasteland bracht.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]