
Op 24 en 25 oktober zet Mercedes-Benz Mechelen de deuren van zijn gloednieuwe showroom officieel open. Die dagen kan u de nieuwe vestiging ontdekken, genieten van een hapje en drankje en meedoen aan feestelijke workshops.
De inhuldiging van zijn vernieuwde vestiging vertrouwde de autofabrikant, na competitie tussen een aantal bureaus, toe aan Secondfloor. Het bureau lanceerde dan op zijn beurt een print- en een radiocampagne om het opendeurweekend van de concessiehouder aan te kondigen. Daarnaast organiseerde Secondfloor ook een exclusief evenement rond het thema 'Black & Silver'. Zo konden op 22 oktober ruim 2000 klanten in avant-première kennis maken met de allereerste Mercedes-showroom van de nieuwste generatie op Belgisch grondgebied.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




