Op 24 en 25 oktober zet Mercedes-Benz Mechelen de deuren van zijn gloednieuwe showroom officieel open. Die dagen kan u de nieuwe vestiging ontdekken, genieten van een hapje en drankje en meedoen aan feestelijke workshops.
De inhuldiging van zijn vernieuwde vestiging vertrouwde de autofabrikant, na competitie tussen een aantal bureaus, toe aan Secondfloor. Het bureau lanceerde dan op zijn beurt een print- en een radiocampagne om het opendeurweekend van de concessiehouder aan te kondigen. Daarnaast organiseerde Secondfloor ook een exclusief evenement rond het thema 'Black & Silver'. Zo konden op 22 oktober ruim 2000 klanten in avant-première kennis maken met de allereerste Mercedes-showroom van de nieuwste generatie op Belgisch grondgebied.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]