Op 24 en 25 oktober zet Mercedes-Benz Mechelen de deuren van zijn gloednieuwe showroom officieel open. Die dagen kan u de nieuwe vestiging ontdekken, genieten van een hapje en drankje en meedoen aan feestelijke workshops.
De inhuldiging van zijn vernieuwde vestiging vertrouwde de autofabrikant, na competitie tussen een aantal bureaus, toe aan Secondfloor. Het bureau lanceerde dan op zijn beurt een print- en een radiocampagne om het opendeurweekend van de concessiehouder aan te kondigen. Daarnaast organiseerde Secondfloor ook een exclusief evenement rond het thema 'Black & Silver'. Zo konden op 22 oktober ruim 2000 klanten in avant-première kennis maken met de allereerste Mercedes-showroom van de nieuwste generatie op Belgisch grondgebied.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]