Mercedes en Secondfloor zetten de deuren open
Op 24 en 25 oktober zet Mercedes-Benz Mechelen de deuren van zijn gloednieuwe showroom officieel open. Die dagen kan u de nieuwe vestiging ontdekken, genieten van een hapje en drankje en meedoen aan feestelijke workshops.
De inhuldiging van zijn vernieuwde vestiging vertrouwde de autofabrikant, na competitie tussen een aantal bureaus, toe aan Secondfloor. Het bureau lanceerde dan op zijn beurt een print- en een radiocampagne om het opendeurweekend van de concessiehouder aan te kondigen. Daarnaast organiseerde Secondfloor ook een exclusief evenement rond het thema 'Black & Silver'. Zo konden op 22 oktober ruim 2000 klanten in avant-première kennis maken met de allereerste Mercedes-showroom van de nieuwste generatie op Belgisch grondgebied.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]