Het digitale bureau MostWanted onthult een nieuwe website voor de editie 2016 van de MercedesTrophy, waarbij gebruikservaring, ergonomie en compatibiliteit met meerdere platformen hoog in het vaandel staan.
De MercedesTrophy is een bekend evenement in kringen van Belgische golfers. De wedstrijd verzamelt ieder jaar meer dan 3.000 geselecteerde deelnemers. Mercedes-Benz verstevigt er zijn exclusief imago mee bij zijn doelgroep. Als eerste contactpunt met het evenement speelt de site de rol van ambassadeur: zij is cruciaal bij de opzet van deze actie.
De site is voor de editie van dit jaar is veel functioneler voor gebruikers onderweg, want de hele content van de site is voortaan compleet compatibel met de mobiele platformen. Bij deze versie werd ook de ergonomie grondig herzien, dankzij een luchtigere navigatie die uitgedacht werd in functie van drie Consumer Journeys. Op basis van de drie grote fasen uit de levenscyclus van het evenement - voor, tijdens en na elk sleutelmoment - vergemakkelijkt de navigatie de toegang tot duidelijkere informatie, die bovendien relevanter is voor elk verschillend gebruikersprofiel.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]