Iemand 'dank u' zeggen, hoe vaak doen we dat nog? We denken er aan, maar dan vergeten we het, durven we niet meer of vinden we geen geschikte attentie. Met een pop-up expo legt Merci de nadruk dat je steeds iemand kan bedanken met een doosje Merci.
Merci nodigt de pendelaars en voorbijgangers uit in haar expo om een dierbare te bedanken met een foto. Iedereen kan zijn persoonlijke foto vastleggen dankzij de photobooth geplaatst in de pop-up container, of via de selfiewall aan de achterzijde van de container en vervolgens zijn bedankje delen via sociale media. Om het Merci-moment te verlengen, zijn er dagelijks tien personaliseerbare Merci-doosjes te winnen gedurende deze actie. Daarnaast kunnen bezoekers in de expo de verschillende soorten Merci ontdekken (de rode, blauwe, bruine en groene...) maar ook de limited editions die Merci in petto heeft voor Valentijn en Pasen (en zelfs een Merci FS Fruit). Eve Beyaert, marketing manager Belux and France bij Stork: “Een unieke gelegenheid voor onze bezoekers om hun dierbare(n) te bedanken met Merci.”
De pop-up container kon bewonderd worden van 8 tot en met 14 februari voor het station van Liège-Guillemins en vervolgens van 15 tot en met 19 februari op het Koningin Astridplein in Antwerpen. Deze actie is het resultaat van de samenwerking tussen Storck – Merci, Escape Advertising, Mindshare, Kinetic, Publifer en Urban Media, een divisie van Clear Channel.