Dit jaar heeft De Week van de Ondernemers plaats van 25 tot 28 april. ING profileert zich als sponsor van de week: de bank organiseert in het hele land lezingen door en voor ondernemers. Zo doet Thierry Cattoir, CEO van Remarkable, uit de doeken wat een merk sterk maakt. Daarvoor baseert hij zich op de jarenlange ervaring van het bureau om merken te branden en rebranden. Tijdens zijn uiteenzetting zal hij theorie en praktijk verzoenen op basis van klassieke en actuele cases - waarbij hij uiteraard de sociale media maar vooral de content marketing zal betrekken. Via deze link vindt u alle informatie over De Week van de Ondernemers.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]