Jean-Noël Kapferer is gastspreker op de Sanoma Media Parade 2014. Hij wordt gezien als de Franse merkenexpert; Al meer dan twintig jaar onderzoekt hij ze, analyseert hij hun evolutie, besturdeert hij hun sterktes en zwaktes en denkt hij na over de rol die ze spelen en over hun toekomst. In zijn nieuwste boek "Ré-inventer les marques" (Merken heruitvinden, n.v.d.r.) doet hij een aantal suggesties voor sterkere merken: ambassadeurs zoeken, hun strijd geloofwaardig maken en hun authenticiteit uitbouwen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]