Merken op kruistocht
Jean-Noël Kapferer is gastspreker op de Sanoma Media Parade 2014. Hij wordt gezien als de Franse merkenexpert; Al meer dan twintig jaar onderzoekt hij ze, analyseert hij hun evolutie, besturdeert hij hun sterktes en zwaktes en denkt hij na over de rol die ze spelen en over hun toekomst. In zijn nieuwste boek "Ré-inventer les marques" (Merken heruitvinden, n.v.d.r.) doet hij een aantal suggesties voor sterkere merken: ambassadeurs zoeken, hun strijd geloofwaardig maken en hun authenticiteit uitbouwen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


