Jean-Noël Kapferer is gastspreker op de Sanoma Media Parade 2014. Hij wordt gezien als de Franse merkenexpert; Al meer dan twintig jaar onderzoekt hij ze, analyseert hij hun evolutie, besturdeert hij hun sterktes en zwaktes en denkt hij na over de rol die ze spelen en over hun toekomst. In zijn nieuwste boek "Ré-inventer les marques" (Merken heruitvinden, n.v.d.r.) doet hij een aantal suggesties voor sterkere merken: ambassadeurs zoeken, hun strijd geloofwaardig maken en hun authenticiteit uitbouwen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]