Merken vóór magazines
Terwijl de dagbladen hun mannetje staan in het CIM-spel en voordeel halen uit het extra lezerspubliek dat ze te danken hebben aan hun digitale afgeleiden, kan hetzelfde niet gezegd worden van de magazines. Het komt erop neer dat de magazinepers duideljk minder ontwikkeld is op digitaal vlak. De uitgevers hebben er over het algmeen nog maar weinig in geïnvesteerd en waren tot nu toe ook veel minder vragende partij voor de innovatie van het digitale publiek dan hun collega's bij de kranten. Sommigen vertonen meer succes dan anderen. Bij de weekbladen is dat het geval voor de economisch-financiële bladen zoals Netto-Mon Argent of Trends/Trends-Tendances, themabladen zoals Sport/Voetbal magazine en nieuwsmagazines zoals Soir Magazine, Knack of Le Vif-L'Express. En terwijl de maandbladen maar heel weinig voordeel weten te halen uit de digitale mogelijkheden, vertonen de tweemaandelijkse tijdschriften Autogids en Le Moniteur Automobile een opmerkelijke vooruitgang.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]