Terwijl de dagbladen hun mannetje staan in het CIM-spel en voordeel halen uit het extra lezerspubliek dat ze te danken hebben aan hun digitale afgeleiden, kan hetzelfde niet gezegd worden van de magazines. Het komt erop neer dat de magazinepers duideljk minder ontwikkeld is op digitaal vlak. De uitgevers hebben er over het algmeen nog maar weinig in geïnvesteerd en waren tot nu toe ook veel minder vragende partij voor de innovatie van het digitale publiek dan hun collega's bij de kranten. Sommigen vertonen meer succes dan anderen. Bij de weekbladen is dat het geval voor de economisch-financiële bladen zoals Netto-Mon Argent of Trends/Trends-Tendances, themabladen zoals Sport/Voetbal magazine en nieuwsmagazines zoals Soir Magazine, Knack of Le Vif-L'Express. En terwijl de maandbladen maar heel weinig voordeel weten te halen uit de digitale mogelijkheden, vertonen de tweemaandelijkse tijdschriften Autogids en Le Moniteur Automobile een opmerkelijke vooruitgang.
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]